14072014: RAKVERE + OOTD

Miks käia välismaal reisimas, kui saab ka läbi käia Eesti linnu, kus veel käinud pole?! Tegelikult oli see mu ema idee minna Rakverre, sest ta pole seal kaua aega käinud ja don't laugh at me, aga ma olen ka ainult teatris käinud seal, aga linna ennast pole näinud. Noh, nüüd olen. Buss väljus 8:00 ja kohal oli 10 paiku. Esimene mõte bussilt maha astudes oli küll, et "eeeeee kuhu nüüd". Läksime turule, ostsime maasikaid, vaarikaid ja herneid, ning istusime pargis kollaste kellukeste juures.

Edasi liikusime suhteliselt suvalist tänavat pidi, möödusime AQVA Spa'st ja jõudsime välja linnuseni.

Mõtlesime, et kui juba siin oleme, siis lähme käime sees ka ära. Hea otsus oli see. Rahvast oli õnneks alguses vähe, suht kohe tuli küll üks soomlaste grupp sinna, aga see väga ei häirinud. Seal linnusehoovis midagi väga erilist ei olnud, aga müüris iseenesest olid vägevad. Igaljugul meil sai palju nalja veinikeldris ja pilte on ka korralikult. :D

12 aeg olid kõigil kõhud tühjad ja Pihlaka kohvik on väga tunnustatud ning õnneks jäi see meile täpselt tee peale. See koht ise oli nii maitsekalt tehtud, värvikoodiksoli punane ja must ning toolid oli kõrged, pehmed, mugavad ning väga ilusa mustriga. Teenindus oli super kiire ja toit niiii hea!! Kui keegi Rakverre satub, siis tõesti soovitan see koht üle vaadata. Ja mitte ainult vaadata, vaid ka proovida nende imelisi küpsetisi. Mina tellisin endale vitamiinisalati, praekala juustuga ja sõstrasilma. Super!

Kõhud täis, tahtsid plikad poodides ringi vaadata. Ma esimese hooga mõtlesin, et seal ongi ainult Poola ja Türgi kaup igalpool, aga kui lõpuks tõesti nii kopa ette viskas, otsustasime küsida, kus asub Põhjakeskus. Lahkelt öeldi meile, et sinna saab linnaliinibussiga number 5 ja tasuta Põhjakeskuse bussiga 5A. Siis me muidugi otsisime tükk aega õiget bussipeatust. ÕNNEKS oli Põhjakeskus esimene normaale kaubamaja terve päeva jooksul. Järgmine nali oli tagasi kesklinna saamisega. Ühtegi linnaliinibussi ei läinud sellisel ajal, et me õigeks ajaks bussijaama oleks jõudnud. Jalgsi oli liiga pikk maa ja taksopeatuses polnud ühtegi taksot. Ma vist olin selles seltskonnas ainus, kes ei paanitsenud. :D Linna me igatahes saime (pole just eriline kunst internetist takso numbrit otsida), jäi veel aega ülegi toidupoes käimiseks. Minu telefoni aku aga andis alla esimese 10 minuti bussisõidu jooksul.

Ja lisaks veel kiire ülevaade outfit of the day'st. Lihtne ja mugav. Samas oli päeva lõpuks ikkagi päris palav tegelikult ka. :D

VEST: Monki / SÄRK: Cubus / PÜKSID: Lindex / KOTT: Reserved / TENNISED: Vans / KÄEVÕRU: Lindex