PINK & BLUE


Nagu eelmises sneak peek postituses mainisin, otsustasime Lauraga (kelle mõnusa blogi leiad SIIT) kaamera kaenlas Tartus natuke ringi vaadata. See sinise uksega roosa maja sobis kuidagi eriti hästi kokku mu eilse outfitiga. Viimasel ajal on suur trend 90ndate stiil, mis pole tegelikult eriti minu tassike teed, aga see roosa dressikas võitis kohe mu südame. Sportlikku stiili tasakaalustavad maailma kõige mugavamad mokassiinid, must-have must õlakott ja roosidetailidega päikeseprillid. Chokerite trend ei kõigutanud mind ka alguses üldse, kuid kõrgemate jõudude tahtel võitsin ühe loosiga 2 kaelakägistajat ja olin sunnitud neid ikkagi proovima - oli hea otsus. Nüüd on paljas tunne, kui kaela ümber midagi pole. 


Ja veel üks update - juba umbes kuu aega tagasi lasin juustesse balayage teha. Polnudki seda veel korralikult pildile jäädvustada saanud. Oli ka aeg. Mõte oli juba eelmisel aastal, kui ekstreemse soengumuutuse tegin ja üle 20 cm maha lõigata lasin. Suviti mul mingi uuendusperiood vist :D Igaljuhul olen tulemusega ülirahul :)


dressikas, choker Reserved // teksad Jacqueline de Yong // kott Valentino // mokassiinid Tommy Hilfiger // prillid Lindex // kell Fossil

fotod Laura Veel 

xoxo

Sildid: