HOW TO SURVIVE HIGH SCHOOL

pluus Mohito // püksid Tom Tailor // kingad Jane Riided // kell Fossil

Uus kooliaasta on alanud ja nagu arvata võiski, oli esimene nädal juba üsna väsitav. Viimane aasta gümnaasiumis tekitab minus segaseid emotsioone. Ühelt poolt on lõpuni väga vähe jäänud, teiselt poolt tundub kõik kuidagi mõttetu. Ma tean, mida ma tahan teha ja mida mul selleks vaja läheb. Vastumeelsust tekitavad need ained, mis minu edasistes plaanides rolli ei mängi. Tegelikult peaksin ma päris õnnelik olema, et mul mingigi siht silme ees on, arvestades seda, et suur osa mu eakaaslastest on tuleviku suhtes üpris kõhklevad. Siinkohal räägin sellest, kuidas järjekordne kooliaasta võimalikult edukalt üle elada ja põgusalt puudutan ka oma tulevikuplaane.


Ei tule ilmselt suure üllatusena, et mood on minu teema ja jääb mind saatma kogu eluks. Paraku on Eestis üsna väike valik moevaldkonna erialasid ja seetõttu tahan minna Dream Foundation programmi kaudu Inglismaale, et õppida moejuhtimist ja -turundust (Ing fashion management/marketing). Täpsemalt räägin sellest kunagi hiljem, kui kõik juba kindlam on. Sellegipoolest on minu selle kooliaasta eesmärgid ja mõtted paljuski seotud juba järgmise kooliaastaga, sest otsused tuleb vastu võtta varakult ja tegutseda kiirelt. Plaanis on ühel hetkel hakata ka blogi mõlemas keeles kirjutama ja sellepärast on kõik uute postituste pealkirjad juba inglisekeelsed. 


Kuidas edukalt üle elada viimane kooliaasta?


12C girl power

xoxo

Sildid: ,