I GOT A TATTOO

Ma olen ise nii sõnatu, et ei oskagi kohe kuskilt alustada. Selle peale öeldakse tavaliselt, et alusta algusest.

Progress

Juulis ostustasin, et nüüd on õige aeg oma raha millessegi püsivasse panustada. Mõeldud-tehtud, uurisin erinevaid stiile ja tattookunstnikke ning tegin oma valiku. Pinterest on mul täis erinevaid tattoo pilte, aga teemanti ja krooni kooslus sündis täiesti üleöö. Umbes kuu aega ootamist ja paar pisikest takistust ning 30. augustil istusingi juba Pärnu lähedal Audrus nõela all, töö autoriks Argo Kaup. Kavand valmis tunni ajaga kohapeal ja minul tekkis usaldus (mis on vägaväga oluline!) kohe kohtumishetkel :) Ma ei saakski oma valikuga rohkem rahul olla. Super korralik ja ilus töö ning väga meeldiv tätoveerija! Vaata Argo Instagrami SIIT.


Valu kohapealt ei osanud ma isegi midagi oodata, kuna tegemist on minu esimese tätoveeringuga (ja kindlasti mitte viimasega!!) Üritasin ennast terve kuu juba vaimselt ette valmistada ja ette kujutada, mis tunne see on, kuid seda ettekujutust lihtsalt ei tekkinud. Igaljuhul väga ebameeldiv tunne on, väga.. :D Juba see nõela surin on alguses vastik, 5 minutiga harjub ära, aga see surin ja valu, mis käib läbi tervest käest, on ikka üpris veider. Nõel oli randme juures, aga valu tundsin õlas.. :D Kõige piinarikkam osa oli krooni tipp ja viimased valged detailid. Siinkohal jagan ka paar nippi, mis aitasid mul selle piina üle elada.

  1. Keskendu millelegi muule. Mina vaatasin seinal olevaid kavandeid ja detaile ükshaaval ning üritasin neid meelde jätta. See aitas mõtteid mujale viia.
  2. Vaata mujale. Alguses oli põnev nõela liikumist jälgida, aga vähem valutu on seda mitte teha.
  3. Räägi tätoveerijaga. Jällegi viib mõtted mujale ja samuti on huvitav uut inimest tundma õppida. Aeg läheb ka kiiremini.
  4. "Eemalda" tätoveeritav koht. Kujuta ette, et võtad jäseme keha küljest lahti ja see on ülejäänud kehast eraldiseisev osa. Nii on lihtsam valu blokeerida. Väga palju on mõtlemises kinni.
  5. Mõtle valu väiksemaks. Üritasin ette kujutada, et see valu on lapsemäng, et elus on palju hullemaidki asju ja läbielamisi kui üks nõel, mis su nahka läbib. 


Paslik oleks rääkida ka tähendusest. Teadsin kohe alguses, et kui midagi endale terveks eluks kehale kinnitada, peab see olema sümboolne. Et vajadusel saaks tähendus ka ajas muutuda. Teisalt peaks tätoveering ütlema ka midagi minu kui isiksuse kohta.

Kroon on autoriteedi ja võimu sümbol. Minu jaoks tähendab see seda, et minu elu, saavutused ja edukus on minu enda võimuses. Mina ise vastutan selle eest, mida ette võtan. Samas peavad kõik mu ettevõtmised olema kooskõlas hea tavaga ja teenima ka ühiskonda laiemalt, st kui midagi ühiskonnalt võtan, pean sinna ka midagi tagasi panustama.

Teemant on kõige kõvem looduslik mineraal, mille lihvimisel saadakse hinnalisim vääriskivi briljant. See sümboliseerib minu jaoks vastupidavust, ilu ja perfektsionismi. Motiveerib ennast harima ja pidevalt arendama, et olla parim versioon iseendast. Samuti mängib visuaalne ilu minu maailmas väga olulist rolli.

Just nii-nii õnnelik ma olengi! :))

Nagu juba mainisin, ei jää see viimaseks ja kindlasti lähen Argo juurde tagasi ;)

xoxo

Sildid: