FIRST STEPS TOWARDS MY IDEAL DRESS


Jätkan oma lõpukleidi seeriaga. Esimest postitust, milles räägin natuke ka oma tegevuse põhjustest, saab lugeda SIIT! Niisiis, nagu juba mainisin, joonistasin valmis oma kleidi kavandi. Võtsin oma moodboardist mõne elemendi, mis mulle kohe alguses silma jäi ja vägaväga meeldima hakkas. Plaan on selline, et kleit koosneb põhimõtteliselt kahest osast - alumine põhiosa ja pealmine pitskangas. 


Kui joonis valmis ja plaan kindel, hakkasin õmblusajakirjadest sobivaid lõikeid otsima. Pidin leidma aluskleidile sobiva lõike ja pitsiosale eraldi. Kõige keerulisem kogu asja juures on see, et erinevad lõiked peavad omavahel klappima. Sobivate esemete otsimine ja kokkusobitamine võtab päris kaua aega.


Mul vedas, et leidsin ühest üpris vanast ajakirjast sobiva ülaosaga kleidi lõike. Siiski on nii, et pidin alumise ja ülemise osa lõiked erinevas suuruses võtma, sest noh.. need lõiked ei ole minu keha järgi tehtud :D Sellepärast teengi enne teisest kangast näidiskleidi ja kohandan oma keha järgi, et saada täpselt õigete mõõtudega lõiked. Pool näidiskleiti on põhimõtteliselt juba valmis, mõni üksik osa vaid vajab veel kohendamist. Palju olulist osa on juba tehtud, kuid palju ootab veel ees. Ma ise olen väga elevil ja tahaks juba õiget kleiti õigetest kangastest õmblema hakata. Varsti-varsti!

xoxo

Sildid: