HOW FAR AM I WITH MY DRESS?


Eelmine kord rääkisin sobivate lõigete otsimisest ja kokku panemisest. Nüüdseks olen jõudnud nii kaugele, et on vaja osta sobivad kangad ja päris lõpukleidi õmblemine võib alata. Mida ma siis vahepeal tegin? Kõik vajalikud lõiked on valmis. See tähendas muidugi seda, et pidin ülaosale tegema täiesti uued lõiked ja lõikama need jupid ka kangast välja, et sobivust kontrollida, sest need lõiked, mis mul eelmisest korrast juba valmis olid, ei sobinud. Nüüd on olemas ka sobivad varrukad ja kõik klapib minu mõõtudega ideaalselt. Siiani olen kleidi ettevalmistustele kulutanud umbes 48h. 


Vestlusest Keviniga selgus, et mu jutt lõigetest võib olla väga segane, kui puuduvad baasteadmised ja pole õmblemisega kunagi kokku puutunud. Minu jaoks tundub kõik väga loogiline, aga seda tänu mu emale, kes mind juhendada ja suunata oskab. Igatahes, kui sul on selline tunne, et mu blogi lugedes pead pusima hiina keelega, ole mureta! Mul on plaanis teha selgitav ja ülevaatlik postitus õmblemisest - etapid, mõisted, vajalikud asjad jne. Jagan oma teadmisi hea meelega ka teistega. :)


Esimest ja teist lõpukleidi-teemalist postitust näed SIIN ja SIIN

xoxo

Sildid: